Skip to content

Prisidėkite prie asmens aptarnavimo kokybės gerinimo – užpildykite anketą!

2024-09-26 07:35:45

Kiekvienas Nacionalinės mokėjimo agentūros (NMA) klientas gali prisidėti prie asmens aptarnavimo kokybės gerinimo – tam tereikia užpildyti anketą.

Ar Jus tenkina NMA asmenų aptarnavimo kokybė ir gautas informacijos aiškumas?  Ar buvote aptarnauti maloniai ir operatyviai? Į šiuos ir kitus klausimus kviečiame atsakyti užpildžius anketą, kurią rasite čia.

Jūsų atsakymai padės mums tobulėti bei gerinti savo kasdienę veiklą!

Kitos naujienos

Pratęstas kvietimas dėl kompensacijos paukščių ir žinduolių apsaugai

Parama siekiantiems mažinti žvejybos poveikį jūrų aplinkai

ŽŪMIS gedimai pašalinti – jau galima teikti dokumentus

Parama žuvininkystei
Privatumo nustatymai

Šis tinklapis naudoja slapukus, jog būtų užtikrintas sklandus tinklapio veikimas. Slapukų informacija yra saugoma Jūsų naršyklėje ir užtikrina tokį funkcionalumą kaip Jūsų atpažinimas pakartotinai apsilankius tinklapyje bei leidimas mums rinkti duomenis apie dažniausiai lankomus svetainės puslapius.